Tuesday, October 8, 2013

Kembali Berblogging!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Akhirnya terbuka pintu hati nak berblogging semula setelah hampir 3 tahun menyepi. Pernah suatu masa saya ada blog diberi nama LovelyBella dan diatas sebab tertentu saya berhenti dan secara tidak sengaja ter.. terr .. terr delete la account untuk blog tu. Bila try nak dapatkan balik dah tak boleh, jadi menyesal pun tiada gunanya pun adoi kan. 

Makanya terhasil la blog Chenta Ummi ni dengan harapan agar blog ni dapat menjadi medium saya untuk mengabadikan pengalaman dan juga kenangan buat tatapan anak cucu cicit saya nanti ewahh! Bak kata orang sekarang, biar mimpi sampai ke bintang, tak gitu?

Aku yang dulu bukan yang sekarang, ha.. dulu ku bujang sekarang udah jadi isteri orang. Alhamdulillah tak lama kahwin ada rezeki saya hamil :)  kini sudah hamil 7 bulan lebih, tak sabar menanti anak yang bakal lahir ni. Setakat ini dulu cerita saya, moga ada kesempatan dan idea untuk saya update blog ini selalu. 

Kenalkan saya dan suami tercinta.

11 Orang Komen:

Hantu Kak Limah said...

Salam...

Lame dh x bw..

Tahniah bakal jd ibu...

Ingat lg dulu pencinta bruno mars...
Hehehehe..

Nabilah Rosman said...

heheheh skang pun sama tapi bukan pencinta laa.. peminat jeee... hehehe

mamaarifakeemaisy said...

Salam singgah balas..
Welcome to d club :-)

Alaa takde tmpt nk click follow..huu,,

Unknown said...

Assalam Chenta...berbalas kunjungan..Cntik gmbar kawin..moga bahagia berganda ganda dgn kehadiran org baru nanti....insyaallah...

wahida said...

salam dear...

aktif blogging balik tau lepas ni...rindu!!

EkaWeird said...

Jalan-jalan sini juga.. Selamat kembali ke dunia blogger. Nanti mesti update pasal baby kan.. :D

Mummydearie said...

Tahniah, selamat kembali berblogging. Updatelah selalu yek especially perkembangan baby lepas bersalin nanti. Saya pun pernah berblogging lepas tu stop kerana kengkangan masa. Sekarang ni 5 minit pun tak boleh lari dari menelek blog :D

Qhaifa Nur said...

3 tahun menyepi....
sekarang dah berubah statusnya...
salam kenal..

Mizz Aiza said...

salam perkenalan.. kita pun baru aktif tahun ini..

Nabilah Rosman said...

Harapan kali ni dapat bergiat aktif semula berblogging.. ;) seronok dapat baca kesah dan pengalaman org len juga..

Unknown said...

tahniahh!!!
bkal bergelar ibu... :)

 

Intai Gobok Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang